Draag jij bij tot de organisatie en opbouw van bedrijfsevenementen?
Ben je
commercieel ingesteld en volg je graag nauw je projecten op
?
kers op de taart:
mooie voordelen
gloednieuwe moderne werkplek
vlot bereikbaar
32 verlofdagen !
glijdende uren
Wat ga je doen?
Maak deel uit van onze grotere commerciële organisatie en
werk heel nauw samen met het extern sales team
Je bent het
aanspreekpunt voor de klanten rond offertes, prijzen en onze producten.
Projectopvolging is jouw voornaamste focus.
Je neemt samen met de klant het project tot in de diepte door, verzamelt alle relevante informatie en gaat met onze Technical Designers o
p zoek naar de perfecte oplossing.
Je voelt je thuis in een deadlinegerichte omgeving waar je jouw organisatietalent dagelijks kan inzetten dankzij
een nauwe opvolging en een correcte administratie.
Je bent gecharmeerd door een sterk vernieuwend product gamma en verstrek je je klanten graag
technisch advies rond onze producten.
Je ondersteunt het Sales team actief bij het vinden van nieuwe leads door het in kaart brengen van nieuwe prospecten.
Waar ga je werken?
Deze onderneming is een productiebedrijf actief binnen het ontwikkelen van modulaire systemen voor internationale klanten.
Je kan jouw vindingrijkheid ten volle ontwikkelen in deze internationale, technisch - creatieve werkomgeving met dynamische collega's.
Jouw profiel
Je behaalde minimum een
Bachelordiploma
Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het
Engels en Frans.
Je bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen en een
vertrouwenspersoon te zijn tussen de klant en jouw collega's.
Je bent een
uitstekende relatiebouwer
met het oog op een langdurige samenwerking.
Je beschikt over
technisch inzicht
waardoor je jouw klanten kan adviseren in hun keuzes.
Je bent van nature
enthousiast, ondernemend en proactief.
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Aanbod
Brutoloon hangt af van je studies, ervaring en motivatie.
Je geniet naast een correct brutoloon ook van enkele extralegale voordelen:
maaltijdcheques twv €8/gewerkte dag
groepsverzekering
hospitalisatieverzekering
mogelijkheid tot
fietsleasing
Je werkt 40u/week, hierdoor heb je
32 vakantiedagen per jaar.
Er zijn
glijdende werkuren: opstarten tussen 7u-9u.
Bij opstart wordt een traject voorzien van zo'n 3 weken in combinatie met on-the-job opleiding.
Je wordt ook goed opgevolgd,
zo heb je het 1e jaar 3 formele gesprekken, daarnaast is er heel ruimte voor informele momenten.
Deze onderneming
z
et ook sterk in op binding met hun medewerkers: jaarlijkse teambuilding, nieuwjaarsreceptie, personeelsfeest met partner, verschillende sportieve activiteiten...